Державна
підсумкова атестація з математики проводиться у формі інтегрованої
письмової роботи з алгебри та геометрії за навчальним посібником «Збірник
завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Глобін
О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О. В. – К.: Центр
навчально-методичної літератури, 2013).
Посібник
містить 50 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант атестаційної роботи
складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою
завдань.
Учні
загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4
завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи. Учні класів з
поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та
четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи.
Кожний
варіант атестаційної роботи включає завдання різних типів і рівнів складності,
які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові
завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з
короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке
поєднання дає змогу учневі максимально продемонструвати свої знання.
Варіанти
завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні
навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки,
молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти та управління освіти
і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
за вказаним посібником.
Кількість
варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добирається навчальними
закладами у кількості не менше десяти варіантів для кожного класу. Міністерство
освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти та
управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та
четвертої частин атестаційної роботи.
Кожен
учень у класі має виконувати один із варіантів першої та другої частини
атестаційної роботи та один із варіантів третьої та четвертої (для класів з
поглибленим вивченням математики) частини атестаційної роботи за вибором
учителя.
Державна
підсумкова атестація з математики проводиться протягом 3 академічних годин для
учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики
виконують атестаційну роботу протягом 4 академічних годин.
За
результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з математики. Оцінка
виставляється у класному журналі на сторінці предмета «Алгебра» у колонку з
написом «ДПА» після колонки з написом «Річна».
Немає коментарів:
Дописати коментар