Склад МО

Ілляшенко Світлана Миколаївна

(керівник МО)

Працює в даній школі з 2000 року. Вчитель вищої категорії. Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів математики з 2002 р.Творчо підходить до підготовки і проведення уроків, вміє оперувати досягненнями математичної науки і практики, відбирати матеріал, виходячи із задач навчання, вікових особливостей та індивідуальних здібностей учнів. Володіє методикою викладання предмета, використовує форми і методи роботи, які сприяють розвитку розумових, логічних, творчих здібностей учнів.
Велику увагу приділяє методиці роботи у класах з поглибленим вивченням математики. Багато уваги приділяє фронтальним, груповим, та індивідуальним формам роботи., використовує дидактичні ігри, логічні вправи щодо формування навчально-пізнавальноїх активності учнів. Узагальнила матеріали власного досвіду роботи над проблемою «Методичні рекомендації та варіанти завдань щодо допрофільної підготовки учнів 5-7 класів».

Постнікова Тетяна Володимирівна

Працює в даній школі з 1992 року. Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти Молдови і України. Делегат II з'їзду вчителів України. Автор 2-х методичних посібників, які занесені до каталогу "Спадщина Придніпров'я". Основним принципом роботи вчителя є індивідуалізація та диференціація навчання, що якнайповніше забезпечує розвиток кожного учня. Задля дотримання цього принципу вчителька використовує різноманітні форми, методи і засоби навчання.
Велику увагу приділяє вихованню творчих, розумових здібностей, розвитку умінь розв'язувати творчі завдання, порівнювати, аналізувати, знаходити шляхи вирішення нестандартних задач, працювати самостійно.Її учні стають переможцями міських та призерами обласних олімпіад. Впроваджує проектну методику навчання. Творчість у роботі вчителя плюс глибокий професіоналізм складають основу його педагогічного авторитету. Запровадження інноваційних методів, високий науковий рівень викладання, відповідність методологічним та дидактичним вимогам, нестандартність і різноманітність форм навчання створюють власний почерк вчителя. Створила міні-підручник для 9-го класу.
  

Лінник Ангеліна Вікторівна


Працює в школі з 1983 року. Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України. Автор робіт, занесених до каталогу "Спадщина Придніпров'я". Переможець міського конкурсу «Учитель року – 2007». Вчитель має великий досвід викладацької діяльності. Основним принципом її роботи є диференціація навчання. У класах з поглибленим вивченням математики високий науковий рівень викладання забезпечує розвиток умінь аналізувати, порівнювати, формулювати, доводити, знаходити шляхи вирішення проблемних задач.
Гармонійно поєднує уміння працювати індивідуально та у групах. На уроках інформатики впроваджує сучасні інформаційні технології, підготовку проектів з різних навчальних предметів. Учні вчителя є переможцями та призерами міських олімпіад та конкурсів.Учитель володіє ґрунтовними знаннями з математики та інформатики, методикою їх викладання. Їз захопленням викладає курс «Логіка» у 5-6 класах. Багато років є керівником міського методичного об'єднання вчителів інформатики. Допомагає малодосвідченим вчителям опанувати методикою викладання предмета. Узагальнила матеріали з досвіду роботи «Розв'язування логічних задач», створила міні-підручник «Збірник задач з програмування».
 

Попова Олена Іванівна

 
Працює в даній школі з 2010 року Проводить уроки відповідно до сучасних вимог педагогічної науки та психології. Спостерігається певна система у роботі, уроки проходять організовано. Вчителька вимоглива при оцінюванні знань, вчить дітей творчо підходити до розв'язування задач, розвиває вміння логічно мислити, робити узагальнення та висновки. Систематично займається самоосвітою, вивчає нову педагогічну літературу, цікавиться новітніми освітніми технологіями і впроваджує їх у своїй практиці.
Особливу увагу приділяє розвитку самостійності у пошуках нових знань: використовує додаткові посібники, роздатковий матеріал, вчить складати алгоритми для розв'язування задач.Важливим у своїй роботі вважає управління пізнавальною діяльністю учнів, яка включає безпосередньо сприйняття матеріалу, осмислення та застосування знань на практиці. Пояснення нового матеріалу найчастіше проходить у формі лекції, коли за складеним планом учні фіксують основні положення теми, запам'ятовують найважливіші поняття. В роботі використовує різноманітні методи і прийоми: бесіда, схематичний малюнок, порівняльні схеми геометричних фігур, складання базової задачі та інші. Достатня увага в роботі приділяється розвитку математичної розумової діяльності школярів через систему спеціально підібраних вправ підручника, а також контролю за рівнем знань і навичок учнів з кожної теми

Немає коментарів:

Дописати коментар